27 juni 2012

hjälplöst oanträffbar

ifall du försöker nå mig per telifjong så kan du ge upp nu. den slocknade idag o har inte velat ge ett endaste ynka livstecken ifrån sig sen dess....

snacka om hjälplösheten som slår en. har sällan i mitt liv kännt mig så handfallen och dum.

gamla nokian kunde man alltid ta batteriet ut ur o prova igen, drämma till några gånger o det fanns massor knappar att trycka på.

äppel-fånet har ju bara två fjuttiga knappar o ingen jäkla akku att drämma i väggen! den är bara snygg.

morr...

5 kommentarer:

  1. neeeeej! då spammar jag alla mina meddelanden via bloggen istället.

    Vad hade jag för ärende idag? Det var nu mest det vanliga; du är kiva och jag tycker om dej och din gu'dotter är så kramsjuk att jag håller på att klämmas ihjäl. Positivt problem ;) ja en viss mailjuttu var det också, suck och stön och uteblivna svar. Du kanske fattar?

    Och vet du, jag hittade ett oldiesgoldies Borgå-foto på oss idag. Awwww!

    Smack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. oj vilka fina ärenden! litet hjärtmos! vill se borgåfotot!

      mailjuttu.....??? inte helt säker, men har mina misstankar... ska gräva i min mail o svara!

      Radera
    2. alltså inte ditt uteblivna svar! nu kan jag ringa dej :)

      Radera
  2. Det var i luften idag då. Kanske både din o min ifån hör till samma lahko? Min slängde sig handlöst ut från min ficka och försökte tappert få slut på sig själv, men det enda som hände var att glaset sprack. Vad gör man sen förresten? Försäkringsbolaget nästa eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. urk - vilken telefondag! nu är jag med igen. har ingen aning om vad du ska ta dig till - hoppas det löser sig!

      Radera